18-19
грудня 2017 року у комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» проходив фінальний етап конкурсу управлінської майстерності заступників директорів з навчальної,
навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти.
Мета конкурсу - виявлення джерел ефективного управлінського досвіду, сприяння творчим управлінським і педагогічним пошукам, удосконалення фахової майстерності заступників директорів із навчальної, навчально-виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів області.
У конкурсі взяли участь представники Компаніївського,
Маловисківського, Новомиргородського, Олександрівського, Олександрійського,
Петрівського районів, міст Бобринця, Знам’янки, Олександрії,
Кропивницького.
За результатами
першого етапу, в якому оцінювалися власний інтернет-ресурс та досвід роботи заступника
з навчально-виховної роботи до участі у другому етапі конкурсу були
відібрані 10 учасників.
До участі у другому (фінальному) етапі Конкурсу були допущені переможці І (відбіркового) етапу.
Освітянську спільноту міста Бобринця представляла Пісна Тетяна Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної
роботи Комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5» - одна з переможців І (відбіркового) етапу та учасник ІІ (фінального) етапу .
Учасники
продемонстрували менеджерські здібності, аналітико-прогностичні вміння,
практичні навички щодо дослідження науково-методичних проблем, вирішення
управлінських задач.
18 грудня на розгляд журі було винесено три фахові випробовування:
- фахове тестування;
- практична робота;
- аналіз уроку.
Заступники директорів виконували тестові
завдання, що виявляли рівень їх теоретичних знань з педагогіки,
психології, менеджменту, нормативно-правових засад формування та розвитку нової
української школи, положень нового Закону «Про освіту».
Під час виконання практичної роботи за темою «Цікавий
учитель на уроці. Як ним стати…» конкурсанти готували поради для вчителя, де
виявляли педагогічний та управлінський хист щодо організації роботи з
педагогами, підвищення рівня їх професійної майстерності.
Конкурсне завдання «Аналіз уроку» передбачав перегляд та аналіз відеоуроку. Учасники визначали мету відвідування, формували
аналітичні узагальнення та висновки, рекомендації для прийняття управлінського
рішення після
перегляду відеоуроку.
Конкурс управлінської майстерності дав змогу презентувати, пропагувати кращий педагогічний досвід та напрацювання освітян міста.
Немає коментарів:
Дописати коментар