КОРЕКЦІЙНА ОСВІТА (Зміст, методи і форми навчання та виховання учнів з особливими освітніми потребами)
Блог кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського"
ІНКЛЮЗИВНЕ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ (організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами у 2017/2018 навчальному році)
Блог КЗ "Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського"
Інформаційні матеріали:
Збірник освітніх ресурсів (І частина, ІІ частина, ІІІ частина)
Президент підписав закон про інклюзивну освіту
Як асистентові вчителя встигати на два класи?
«Дорожня карта інклюзивного освітнього простору ДНЗ» Захарової Н.М. (кандидат пед. наук, доцент) матеріали з Всеукраїнського освітнього форума «Простір GROW UP» 2017 в Бердянську
«Інклюзія: стан, виклики, перспективи» Гуренко О.І. (доктор пед.наук, професор) матеріали з Всеукраїнського освітнього форума «Простір GROW UP» 2017 в Бердянську
Навчально-методичний супровід інклюзивного навчання
Право обирати: що думають батьки і МОН про інклюзивну освіту
Марина Порошенко ініціювала засідання Міжвідомчої робочої групи щодо розвитку інклюзивної освіти
Нормативно-правова база
Методичні рекомендації
Навчальні плани
> Для дітей з затримкою психічного розвитку> Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку> Для дітей з помірною розумовою відсталістю
> Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення> Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату> Програми розвитку для дітей з собливими освітніми потребами дошкільного віку
посібники:
Немає коментарів:
Дописати коментар