Освіта дітей з особливими потребами

Блог кафедри педагогіки, психології і корекційної освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського"

ІНКЛЮЗИВНЕ ТА ІНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ (організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для дітей з особливими освітніми потребами у 2017/2018 навчальному році)

Блог КЗ "Кіровоградський обласний інститут післядипломної освіти імені Василя Сухомлинського"

Інформаційні матеріали:



Збірник освітніх ресурсів (І частинаІІ частина, ІІІ частина)
Батьки зможуть відслідковувати використання коштів субвенції на освітянські послуги для особливих дітей

Президент підписав закон про інклюзивну освіту

Як асистентові вчителя встигати на два класи?

«Дорожня карта інклюзивного освітнього простору ДНЗ» Захарової Н.М. (кандидат пед. наук, доцент) матеріали з Всеукраїнського освітнього форума «Простір GROW UP» 2017 в Бердянську 

«Інклюзія: стан, виклики, перспективи» Гуренко О.І. (доктор пед.наук, професор) матеріали з Всеукраїнського освітнього форума «Простір GROW UP» 2017 в Бердянську 

Навчально-методичний супровід інклюзивного навчання

Право обирати: що думають батьки і МОН про інклюзивну освіту

Марина Порошенко ініціювала засідання Міжвідомчої робочої групи щодо розвитку інклюзивної освіти

Нормативно-правова база

Методичні рекомендації 

Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 "Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році"


    Навчальні плани





    Немає коментарів:

    Дописати коментар