четвер, 3 серпня 2017 р.

Громадські обговорення

     Міністерством освіти і науки розроблено проект наказу про внесення змін до Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи у філії опорного закладу.Зміни передбачають врахування шкіл гірських населених пунктів у переліку тих, яким буде дозволено створювати класи-комплекти початкової школи.
Зміни спрямовані на забезпечення якісної і доступної початкової освіти в складних гірських умовах.
Зауваження та пропозиції просимо до 15 серпня 2017 року надсилати за електронними адресами: dsm1@ukr.net 

      Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект Державного стандарту початкової освіти.
Документом визначено:
  • мету та принципи організації освітнього процесу у початковій школі;
  • загальну характеристику змісту навчання, що охоплює перелік освітніх галузей;
  • державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, поданих через мету, загальні цілі, уміння і загальні очікувані результати навчання за освітніми галузями;
  • співвідношення між освітніми галузями і гранично допустимим навантаження, що подано в Базовому навчальному плані.
Цим проектом передбачено впровадження нового змісту освіти, який ґрунтується на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві. Формування знань, умінь, що є сутністю компетентнісного підходу, забезпечують у майбутньому здатність особистості успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади. 
Для громадського обговорення пропонується також проект типових навчальних планів, розроблених на основі зазначеного вище Базового навчального плану.
Зауваження та пропозиції надсилати до 15 серпня 2017 року за електронними адресами: 
У змісті проекту Державного стандарту представлено таку структуру:
Про документ
  • Про що?
  • Кому і для чого?
  • Як створювався?
Ідейні засади
  • Мета початкової освіти
  • Принципи
Загальна характеристика змісту початкової освіти
  • Освітні галузі
Система управління змістом освіти через стандарт
  • Навчальні програми предметів або курсів
  • Модельні навчальні програми
  • Національна електронна платформа
  • Базовий навчальний план
  • Типовий навчальний план
  • Робочий навчальний план закладу освіти
Пояснення для вчителів із використання проекту Стандарту початкової освіти
  • Обов’язкові елементи навчальної програми предмета або курсу
  • Календарне планування
  • Спостереження та оцінювання
  • Пояснення індексів конкретних очікуваних результатів
  • Наскрізні вміння
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня/ учениці
  • Мовно-літературна освітня галузь
  • 1.1.Українська мова, мови меншин
  • 1.2. Іншомовна освіта
  • Математична освітня галузь
  • Природнича освітня галузь
  • Технологічна освітня галузь
  • Інформатична освітня галузь
  • Соціальна і здоров’язбережна освітня галузь
  • Фізкультурна освітня галузь
  • Громадянська та історична освітня галузь
  • Мистецька освітня галузь
Змістові лінії та конкретні очікувані результати
  • Мовно-літературна освітня галузь
  • Іншомовна освітня галузь
  • Математична освітня галузь
  • Природнича освітня галузь
  • Технологічна освітня галузь
  • Інформатична освітня галузь
  • Cоціальна та здоров’язбережувальна освітня галузь
  • Фізкультурна освітня галузь
  • Громадянська та історична освітня галузь
  • Мистецька освітня галузь 
Додаток 1. Базовий навчальний план 
Додаток 2. Покажчик наскрізних умінь 

Немає коментарів:

Дописати коментар