понеділок, 21 травня 2018 р.

Обласні змагання «Мама, тато, я – спортивна сім’я»



З нагоди Міжнародного дня сім’ї 16 травня 2018 року у м. Кропивницькому Кіровоградським обласним центром фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» проведено фінал обласних змагань «Мама, тато, я – спортивна сім’я».
На майданчику другої міської спортшколи за перемогу боролись чотирнадцять родин – представників міст, районів та об’єднаних територіальних громад області.
Бобринецьку ОТГ представляла сім’я Туменків (донька Туменко Дарія – учениця 2 класу КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 5»). Готував команду до участі у змаганнях вчитель фізичної культури Малик Володимир Юрійович.
Спортивна частина змагань була дуже різноманітною за змістом,                  тож інтрига зберігалася до самого фіналу. В естафеті «Переправа» наша команда зайняла друге місце. В загальному заліку - восьме.
Всі учасники змагань отримали подарунки від обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та задоволення від участі у заході.

Немає коментарів:

Дописати коментар