21 березня 2018 року на базі КЗ «Бобринецьке НВО «Навчально-виховний
комплекс «Гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» була проведена
педагогічна практика здобувачів курсів підвищення кваліфікації вчителів
української мови і літератури КЗ «Кіровоградський обласний інститут
післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» з проблеми
«Модернізація та технологізація уроку української мови і літератури».
У
роботі практики брали участь методист науково - методичної
лабораторії гуманітарно-естетичних
дисциплін КЗ «КОІППО імені Василя
Сухомлинського» Мінич Галина
Василівна, начальник відділу освіти, молоді та спорту міської ради Літвінова
Вікторія Петрівна, головний спеціаліст відділу освіти Кузьменко Оксана
Володимирівна, завідувач міським методичним кабінетом відділу освіти Синьогуб
Ірина Юріївна.
Мінич Галина Василівна ознайомила
присутніх з метою проведення заходу, в основі якої - підвищення
професійної майстерності учителів-словесників, а також окреслила чіткі
завдання, які стоять перед педагогами Нової української школи.
Карпук Володимир Васильович, директор закладу освіти,
презентував інноваційні підходи в управлінні сучасною школою, елементи нового
освітнього середовища, розповів про становлення школи та її сьогодення. Зупинився
на досягненнях педагогічного та учнівського колективів. Відзначив, що
вчителі НВО – активні учасники обласних творчих груп, семінарів. Особливу увагу
звернув на складові професійного росту вчителів, адже сьогодні в закладі
створені сприятливі умови для розвитку педагогічної творчості, самореалізації
особистості і підвищення на цій основі якості та результативності освітнього процесу.
Скрипник Наталія Миколаївна, заступник директора з
навчально-виховної роботи, представила програму
проведення педагогічної практики.
За Концепцією Нової української
школи, важливим завданням є компетентнісно орієнтований
урок, до якого вчитель повинен докладати неабиякої фахової та методичної
підготовки.
Вчителі-філологи
продемонстрували різноманітні шляхи формування ключових компетентностей учнів
на уроках української словесності.
У рамках теоретично-методичного
модуля цікаво та
змістовно були
проведені:
урок української літератури в 6
класі на тему «Леся Вороніна «Таємне товариство боягузів…» - вчитель
української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший
учитель» Почтар Ксенія Іванівна;
урок української мови в 7 класі
на тему «Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів
у словосполученні та реченні» - вчитель української мови та
літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Жигалюк Алла Леонідівна.
У ході практичного модуля «Панорама
творчих знахідок» педагоги презентували власний досвід з проблеми:
«Використання засобів
кіномистецтва в процесі формування навчальних компетентностей та виховання
моральних цінностей учнів на уроках української мови та літератури» - Почтар
Ксенія Іванівна, вчитель української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної
категорії, «старший учитель»;
«Використання Інтернет-ресурсів
як інноваційний метод підвищення професійної компетентності вчителя-словесника»
- Чернешенко Тетяна Андріївна, вчитель української мови та
літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист»,
Кунашенко Наталія Григорівна, вчитель української мови та літератури, вчитель
вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель», Жигалюк Алла Леонідівна, вчитель
української мови та літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «старший
учитель»
Кунашенко Наталія Григорівна презентувала власний блог, на якому розміщені
як теоретичні, так і практичні матеріали для використання вчителями та учнями:
розробки уроків, презентації, інтерактивні вправи для підготовки до
зовнішнього незалежного оцінювання.
Цікавими творчими ідеями для
захопливого навчання в рамках «Естафети вчительських здивувань: навчання, яке
захоплює» поділилися з колегами молоді креативні вчителі Книш Наталія
Володимирівна та Максимелюк Анастасія Володимирівна
Гетьман Ольга Григорівна,
вчитель зарубіжної літератури, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, «учитель-методист»
ознайомила гостей з освітнім маршрутом «Формування навчальних компетенцій
школярів засобами музейної педагогіки».
Під час педагогічного
брейнстормінгу, де панувала творча
та доброзичлива
атмосфера, що об’єднала однодумців, сповнених бажанням професійного зростання
та самовдосконалення, було обговорено переваги і проблеми модернізації та
технологізації уроку української мови та літератури.
По завершенню педагогічної
практики колеги обмінялись думками та подякували організаторам, вчителям
за інформативну насиченість, ефективність продемонстрованих прийомів та за
створення атмосфери творчого спілкування однодумців.
Учасники заходу відзначили ефективність та результативність спільної
діяльності міського методичного кабінету, адміністрації та педагогічного
колективу навчально-виховного об’єднання, висловили побажання подальших творчих
успіхів.
Немає коментарів:
Дописати коментар