Ми в проекті НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА


Тест “Як добре Ви знаєте закон “Про освіту”

НУШ

Концепція НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Видали рекомендації авторам підручників для перших класів НУШ



НА САЙТІ EDERA ПОЧАЛАСЯ РЕЄСТРАЦІЯ НА «ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ» – ДОЛУЧИТИСЯ МОЖЕ КОЖЕН ОХОЧИЙ

Дізнатися більше за посиланнями:


     Відповідно до наказів МОН України від 15.01.2018 р. № 34 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи» та від 15.01.2018 р. № 36 «Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладами післядипломної педагогічної освіти», та з метою підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів початкової школи Кіровоградської області, які навчатимуть учнів 1-х класів у 2018/2019 навчальному році відповідно до концепції «Нова українська школа», 20 червня 2018 року завершилися тренінги (підсумкова очна сесія) з проблеми «Особливості реалізації концептуальних засад Нової української школи».
     Третя (підсумкова) очна сесія (30 годин) тривала 5 днів: 2 дні заняття проводили місцеві тренери на базі закладів загальної середньої освіти органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад, а 3 дні – тренери КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» та тренери, підготовлені громадською організацією «Освіторія», на базі закладів загальної середньої освіти м.Кропивницького.
     5 червня 2018 року  для вчителів початкової школи міста Бобринець та Бобринецького району, які навчатимуть учнів 1-х класів у 2018/2019 навчальному році відповідно до концепції «Нова українська школа», були проведені тренінги на базі комунального закладу "Бобринецьке навчально - виховне об'єднання «Навчально - виховний комплекс «Гімназія - загальноосвітня школа   І - ІІІ ступенів № 1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області".

Навчання вчителів майбутніх 1-х класів відповідно до концепції «Нова українська школа»
05 березня 2018 року на базі комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Бобринецької міської ради Кіровоградської області відбувся тренінг (ІІ очна сесія) вчителів початкових класів, які у 2018/2019 н.р. навчатимуть учнів 1-х класівБобринецького, Компаніївського, Долинського, Новомиргородського районів, Компаніївської та Бобринецької ОТГ.












30-31 січня 2018 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся дводенний навчальний тренінг «Lego – гра по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі нової української школи» для педагогічних працівників пілотних закладів загальної середньої освіти Кіровоградської області освітнього проекту «Нова українська школа».

Наставницька зустріч з учителями експериментальних ЗНЗ Кіровоградської області з проблеми «Нова українська школа – нові підходи до навчання»

    8 грудня 2017 року відбулася наставницька зустріч з учителями експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області, які беруть участь у пілотуванні проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти в 2017/2018 навчальному році при комунальному закладі «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Нова українська школа – нові підходи до навчання

     27 жовтня 2017 року відбулася наставницька зустріч з учителями експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області, які беруть участь у пілотуванні проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти в 2017/2018 навчальному році. Активними учасниками зустрічі стали вчителі початкових класів комунального закладу "Бобринецьке НВО" Заїкіна Любов Борисівна, Бондаренко Наталія Анатоліївна, Стеценко Галина Михайлівна, що беруть участь в експерименті. 



24 жовтня 2017 року  в місті Києві відбувся Міжнародний семінар «Нова українська школа – нові підходи до навчання і викладання» для  100 пілотних шкіл, організований Міністерством освіти і науки України, Інститутом модернізації освіти за підтримки посла Австрії  пані Германе Поппелер, організації «Культур Контакт Австрія». У семінарі взяли участь директор комунального закладу «Бобринецьке НВО» Карпук Володимир Васильович та вчителі початкових класів Стеценко Г.М., Заїкіна Л.Б., Бондаренко Н.А.




















У 2017/2018 навчальному році відбудеться апробація освітніх програм з реалізації Державного стандарту Нової української школи (http://nus.org.ua).
Експериментальний навчальний план початкової школи експериментальних загальноосвтніх навчальних закладів та пояснювальна записка
         Мета апробації – напрацювання навчальних матеріалів для учнів початкової школи на основі нових освітніх програм на виконання Державного стандарту Нової української школи для подальшого їх поширення серед вчителів, батьків та інших представників професійної спільноти. Для цього Міністерство освіти і науки України обрало 100 шкіл (4 школи у кожній області, а також у місті Києві), які стануть першими провідниками змін Нової української школи.
       Серед обраних - Комунальний заклад "НВК "Гімназія - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1" Бобринецької міської ради.


Методичні рекомендації з іноземних мов для пілотних шкіл



Міністерство освіти і науки України хоче зробити так, щоб реформа Нова українська школа стала близькою та зрозумілою кожному українцю. Саме тому МОН разом з Лілія Гриневич записали цикл коротких відео про сутність та елементи реформи.
Вступне відео
НУШ Графік реформ
НУШ ЯК ВМОТИВУВАТИ ВЧИТЕЛЯ 

НУШ ЩО ТАКЕ «КОМПЕТЕНТНОСТІ» і ЯК ВОНИ ПЕРЕПЛІТАЮТЬСЯ  

НУШ ЧОМУ ТРЕБА ЗМІНЮВАТИ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ 

НУШ ЯК ГОТУВАТИ ВИПУСКНИКА ДО РЕАЛІЙ ЖИТТЯ 


НУШ ЯК ДОПОМОГТИ СЬОГОДНІШНІМ УЧНЯМ 

НУШ ГРОШІ ЗА ДИТИНОЮ 

НУШ ДОПОМОГА БАТЬКІВ 
НУШ КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТОСТІ 

НУШ ОРІЄНТАЦІЯ НА ПОТРЕБИ УЧНЯ 
НУШ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ТА ЕЛЕКТРОННЕ ПЛАТФОРМА 

НУШ ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА 
НУШ ПРО ПЕДАГОГІЧНІ СВОБОДУ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ 

НУШ СПРАВЕДЛИВИЙ ДОСТУП ДО ОСВІТИ 
НУШ СТРУКТУРА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 


Ресурси порталу “Нова українська школа” з питань пілотування проекту Державного стандарту початкової загальної освіти
Ранкова зустріч
Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи
Модельна навчальна програма
Група під керівництвом Р.Шияна (Львів)
Група НАПН України та Новопечерська школа
Посібник-зошит з інтегрованого курсу «Я ПІЗНАЮ СВІТ» для 1 класу. 

Концепція «Нової української школи» – ідеологія реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році. Концепцію презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневичпід час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік».

«Наше завдання – кожній дитині дати доступ до якісної освіти. Успіх України в тому, щоб побудувати суспільство освіченого загалу, бо кожна дитина незалежно від її здібностей має право на успіх у житті, максимальне розкриття власних здібностей, яке може запропонувати якісна освіта», – підкреслила Лілія Гриневич

 Вона зазначила, що РЕФОРМА ОРІЄНТОВАНА на те, щоб зробити ВИПУСКНИКА конкурентоспроможним у ХХІ столітті – випустити зі школи всебічно розвинену, здатну до критичного мислення цілісну особистість, патріота з активною позицією, новатора, здатного змінювати навколишній світ і вчитися впродовж життя.
ФОРМУЛА «Нової української школи» складається з 8-ми базових компонентів:
  1. Нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві.
  2. Педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
  3. Умотивованого учителя, який має свободу творчості й розвивається професійно.
  4. Орієнтації на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
  5. Наскрізного процесу виховання, який формує цінності.
  6. Нової структури школи, яка дозволяє добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
  7. Децентралізації та ефективного управління, що надасть школі реальну автономію.
  8. Справедливого розподілу публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС буде невід’ємною складовою усього освітнього процесу і орієнтуватиметься на загальнолюдські цінності. Виховання не буде винесено в окремі «заняття з моралі». Формування характеру можливе лише через наскрізний досвід. Усе життя Нової школи буде організовано за МОДЕЛЛЮ поваги до прав людини та демократії.
«Обговорення Концепції»
Представлений варіант Концепції не є остаточним, кожен може приєднатися до обговорення та надіслати свою думку щодо Концепції за адресою novashkola@mon.gov.ua. У темі листа вказуйте «Обговорення Концепції», в листі вказуйте назву розділу, абзац і номер сторінки, яких стосуються ваші думки.

Немає коментарів:

Дописати коментар